خرید عایق الاستومری

عایق الاستومری فراعایق 3

لطفا برای مشاهده محصولات بر روی لینک محصولات کلیک نمایید.
و برای گرفتن قیمت با شماره  09128001264 , 22854828-021 تماس بگیرید.

فهرست مطالب

 

 خرید عایق های الاستومری

 

برای خرید عایق الاستومری لازم است که دانش و آگاهی کافی درباره جنس انواع مدل ها و همینطور کاربرد های آن داشته باشید. در واقع عایق های الاستومری یک عایق ساخته شده به شکل سلولی می باشد که در زمینه های عمرانی و صنعتی کاربردهای زیادی دارد.

بیشترین استفاده که این عایق میشود برای موارد عایق کاری در سیستم های تهویه مطبوع و یا در سرمایشی و گرمایشی، سیستم های کانال کشی لوله کشی، عایق کاری تجهیزات و مخازن مکانیکی و تاسیساتی اتصالات و کانالهای هوا می باشد.

قبل از خرید عایق الاستومری باید بدانید که این نوع عایق به دو دسته کلی یعنی عایق های الاستومری رولی و لوله ای تقسیم می شود. بنابراین به طور کلی در بازارها این دو نوع عایق برای خرید، موجود میباشد.

خرید عایق الاستومری لوله‌ای

فروش عایق الاستومری رولی در بعضی از موارد بسیار بیشتر از عایق های الاستومری لوله ای می باشد.    دلیل خرید بیشتر عایق های الاستومری رولی این است که این امکان وجود دارد که آن را برای عایق کاری سطح های بزرگ نیز استفاده کرد. ولی عایق های الاستومری لوله ای تنها مختص عایق کاری لوله ها و کانال های هوا و آب می باشد.

برای نمونه برای کانال فلکسیبل با عایق الاستومری از نوع لوله ای ساده به منظور عایق بندی استفاده می شود. از دیگر کاربردهای که این نوع عایق دارد می توان به لوله مسی و دیگر نمونه های بیشمار آن اشاره کرد.

اولین موردی که باید قبل از خرید عایق الاستومری مشخص کنید نیاز شما به عایق و شرایط پروژه می باشد. وقتی نیاز شما به خرید عایق مشخص شود می توان راحت تر، مناسب ترین عایق را انتخاب و خریداری کرد. به عنوان نمونه اگر شما نیاز دارید که یک عایق حرارتی تهیه کنید، علاوه بر عایق های الاستومریک گزینه های دیگری نیز برای خرید وجود دارد.

اما شما باید بدانید که کدام یک از این گزینه ها برای پروژه و بودجه شما مناسب تر است. زیرا تفاوتی در قیمت عایق های الاستومری با دیگر عایق ها وجود دارد. و شما باید متناسب با بودجه خود یکی از این عایق ها را خریداری کنید.

نکته دیگری که درباره خرید عایق های الاستومری وجود دارد، کیفیت می باشد.  کیفیت عایق الاستومری در مقایسه با دیگر عایق های موجود در بازار که به عنوان عایق حرارتی می باشند، بسیار بیشتر است و اصلاً کیفیت آن قابل قیاس نیست. به همین خاطر بهتر است برای خرید عایق های الاستومری به دیگر مزایا و ویژگی های آن به جای قیمت فکر کنید.

خرید عایق های الاستومری لوله ای برای مواردی که ضخامت مورد نیاز حدود ۲۵ میلی متر دارند، بسیار مناسب می باشد. زیرا که ضخامت این عایق های لوله ای 9،13،19،25  میلی متر می باشد. از طرفی دیگر باید دقت داشته باشید که خرید عایق های الاستومری لوله ای فقط برای یک سری از لوله ها و کانال ها کاربرد دارد.  سایز این عایق ها از قطر ۶ میلیمتر تا حدود ۱۱۵ میلیمتر موجود می باشد.

بهتر است در زمان خرید عایق الاستومری از تولیدکنندگان این عایق ها به این نکته توجه داشته باشیم که طول استاندارد این عایق ها دو متری می باشد. بهتر است مطلب عوامل موثر در انتخاب عایق های حرارتی برودتی را نیز بخوانید.

به همین خاطر قبل از از اقدام به خرید این محصول باید درباره ویژگی ها و خصوصیات عایق های الاستومری  لوله ای اطلاعات لازم را داشته باشیم. زیرا دانستن این اطلاعات کمک می کند که برای عایق بندی لوله های بزرگ و یا لوله های کوچیک چه نوع عایق ای مناسب تر است.

مثلاً برای عایق بندی لوله های بسیار بزرگ مانند کانال اسپیرال گالوانیزه، کانال کشی های بسیار بزرگ برای انتقال آب و هوا و یا سایر موارد در پروژه های جاده سازی، سد سازی و یا واحدهای پتروشیمی و کارخانه های خودروسازی و غیره قابل استفاده نیست و نمی‌تواند استفاده کرد.

مقالات مرتبط

error: این محتوا حق کپی رایت دارد